loading...
تجربه ها
آقای بـا تجربه بازدید : 273 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)


این تجربه اسمش هست : وقتی تیغ ماهی توی گلو گیر کنه ، چکار کنیم ؟

نام ارسال کننده : خانم رستگار از کرج


خیلی ها خوردن ماهی را دوست دارند اما ازگیر کردن تیغ ماهی درگلو میترسند اگر خدایی ناکرده تیغ گیر کرد چند حبه زیتون درظرفی بریزید و با یک لیوان اب چند دقیقه بجوشانید بعد اب راصاف کرده

وکم کم اب رابخورید قاشق قاشق چند دقیقه بعد احساس راحتی خواهید کرد.

برای اینکه مطمئن شوید یک ازمایش کوچک بکنید چند حبه زیتون بجوشانید و درآبش چندتا تیغ ماهی بگذارید چند دقیقه بعد تیغها نرم خواهد شد مثل ماکارونی.





آقای بـا تجربه بازدید : 101 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

نام تجربه هست : روش خط انداختن در اتوکشی بدون دردسر

نام ارسال کننده : خانم رستگار از کرج


بعضی ها برای خط انداختن هنگام اتوکشی سعی می کنند با ایجاد فشار زیاد یا گذاشتن یک جسم سنگین روی اتو به اصطلاح خط اتو بیاندازند ولی اگر آنها می دانستند که یک روش ساده و جالب هست دیگر خود را به زحمت نمی انداختند .

اگر می‌خواهید شلوار خود را با اتو خط بیندازید با اسفنج آغشته به آب و سركه سفید محل مورد نظر را مرطوب كنید، سپس اتو بزنید. آنوقت خواهید دید که به فشار خیلی زیادی نیاز ندارید و خط ایجاد شده چه ماندگاری خوبی دارد .


آقای بـا تجربه بازدید : 500 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

تجربه اسمش هست : روش کندن بدون دردسر آدامس از روی لباس
نام ارسال کننده : خانم رستگار از کرج



شاید تا بحال برای شما پیش آمده باشد که یک آدامس لعنتی به لباس شما بچسبد . بیشتر این اتفاق حالا از روی بدشانسی یا هر چیز دیگر در مهمانی ها یا وقتی که لباس خوب و نو خود را به تن دارید اتفاق می افتد .

در آن موقع باید چکار کنیم . اگر آدامس سفت و کثیف باشد چسبناکی زیادی ندارد و براحتی کنده میشود ولی اگر تازه باشد یا آفتاب خورده باشد چنان به لباس شما می چسبد که سعی برای کندن آن جز بدتر شدن اوضاع هیچ نتیجه دیگری ندارد .
شما باید ابتدا به هیچ وجه از حجم آدامس کم نکنید مثلا با کندن نیمی از آن .
سپس : برای جدا كردن و پاك كردن آدامس از روی لباس، تكه‌ای یخ روی لكه گذاشته و چند مرتبه به آرامی روی آن بكشید. بعد آدامس را جدا كنید. البته دقت داشته باشید، پارچه لباس آسیب ندیده و پاره نشود.
برای جدا كردن و پاك كردن آدامس از روی لباس، تكه‌ای یخ روی لكه گذاشته و چند مرتبه به آرامی روی آن بكشید. سپس آدامس را جدا كنید. البته دقت داشته باشید، پارچه لباس آسیب ندیده و پاره نشود.

آقای بـا تجربه بازدید : 140 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

تجربه اسمش هست : فوت و فن و روش تمیز کردن بدنه کثیف یخچال


نام ارسال کننده تجربه :خانم رستگار از کرج



پلاستیك دور یخچال و فریزر شما بعد از مدتی كثیف یا خشك می‌شود. بهترین راه برای تمیز و نرم كردن آن استفاده از مخلوط جوش شیرین و آب است. مقدار نصف لیوان آب ولرم و یك قاشق مرباخوری جوش شیرین را خوب هم زده و با تكه‌ای پنبه كه به این مایع آغشته است، تمام پلاستیك دور یخچال و فریزر را تمیز ‌كنید. با این كار هم پلاستیك دور در یخچال و فریزر شما تمیز می‌شود و هم عمر طولانی‌تری خواهند داشت.

 

آقای بـا تجربه بازدید : 333 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (2)

  نام تجربه : دو روش برای جمع آوری میوه های ریز و متوسط هنگام چیدن دستی


  نام ارسال کننده : اصغر قدیری از خمینی شهر


اگر شما تا بحال میوه های یک درخت بزرگ چیده باشید در طول کار با مشکلات و سختی های زیادی روبه رو شده اید . گرد و خاک روی برگ ها ریه های شما را اذیت کرده یا شاخه های ریز و خشک داخل بدن یا صورت شما فرو رفته یا ایجاد خراش کرده است و یا خم و راست شدن های متوالی برای ریختن میوه ایی که از شاخه چیده اید و قصد دارید داخل سطل یا سبدی که روی زمین است بریزید حسابی شما را خسته کرده باشد.

بعضی ها هم ترجیح می دهند مثل تصویر زیر سبد یا صندوق میوه را روی دست بگیرند تا نخواهند خم و راست شوند ولی با سنگین شدن ظرف این کار بسیار سخت و غیر ممکن میشود .



دو روش خوب برای حل مشکل آخر داریم که مشکل خم و راست شدن شما را حل می کند .


روش اول : یک سطل پلاستیکی کوچک و محکم آماده کنید . سپس یک شلوار کشی با کش دور کمر محکم بپوشید (ما شلوار کردی را پیشنهاد می کنیم ) سپس سطل را ما بین شکم و شلوارتان قرار دهید به طوری که سطل خیلی محکم بایستد . حالا براحتی میوه ها را بچینید و داخل سطل بریزید . سطل زیر دستان شماست .


روش دوم : یک سبد یا یک سطل دسته دار و یک طناب 1/5 متری نیاز داریم . دو سر طناب را به دسته ببندید . حلقه ای در طناب بوجود می آید . این حلقه را داخل گردن خود بیندازید و یک دست خود را از داخل حلقه طناب رد کنید تا یک سر طناب زیر بغل شما بیافتد و سطل نیز در پهلوی شما قرار گیرد . مزیت این روش این است که اگر بخواهید از درخت بالا نیز بروید سطل دنبال شماست و دردسر قرار دادن سطل روی درخت با ریختن میوه ها از بالای درخت داخل سبد روی زمین را ندارید .


تعداد صفحات : 57

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 1,099
  • بازدید کلی : 84,986