loading...
تجربه ها
آقای بـا تجربه بازدید : 97 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (1)
آقای بـا تجربه عزيز، به پنل مديريت سايت خوش آمديد.
براي بالا بردن آمار سايت خود از برچسب پست ها استفاده کنيد.
رزبلاگ به هيچ عنوان نيازي به پسورد شما ندارد.
لطفا براي خروج از پنل از لينک خروج از پنل استفاده کنيد.

آقای بـا تجربه بازدید : 361 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

معرفی استانبول :


 استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است.


 این کلان شهر به عنوان شهر فرهنگی اروپا برای سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌است.


شروع مسافرت

 

برای سفر پیشنهاد می کنم که از تورهای مسافرتی استفاده کنید. اینکار باعث کاهش چشمگیر هزینه هتل و بلیط هواپیما می شود. در صورت تهیه بلیط از قبل اطمینان پیدا کنید که فرودگاه مقصد در ترکیه آتاتورک باشد. فرودگاه سابیحا تا بخش اروپایی حدود ۱ ساعت فاصله دارد. در صورت امکان ........

 

آقای بـا تجربه بازدید : 491 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

تجربه زیر را محسن برای ما فرستاده که ازش تشکر می کنم .

در ابتدا توصیه ای که به شما دارم این است که گول بعضی سایت ها مبنی بر فروش سی دی یا جزوات دور زدن خدمت را نخورید چرا که من خودم یکی از آنها را تهیه کردم وقتی جزوه به دستم رسید دیدم با آنچه تبلغ کرده بودند زمین تا آسمان فرق می کرد .



وسایل مورد نیاز:

در دوره آموزشی یکسری وسایل با عنوان استحقاقی به شما تعلق می گیرد که خیلی ها فکر می کنند همان کافی خواهد بود ولی اینطور نیست. من در اینجا وسایل استحقاقی شما و انچه را خودتان باید ببرید به شما خواهم گفت. فکر نکنید وسایلی که در زیر نوشته ام یک کامیون می شود ....

آقای بـا تجربه بازدید : 222 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)
اگر مشمول اعزام به خدمت هستید و بزودی به خدمت سربازی اعزام میشوید نکات مهم زیر میتواند اطلاعات بسیار مفیدی به شما بدهد پس این مطلب را از دست ندهید .

- وقتی به مرکز آموزش می روید روی در و دیوار آن توصیه هایی همچون- امتحان ها را جدی نگیرید، درجه ها کشکی است- و دیگر موارد را زیاد جدی نگیرید، بعضی ها از دوره دبستان عادت دارند که وقتی از درسی تجدید می آوردند آنرا به گردن معلمشان می انداختند.

- از شرکت (تعاونی) مسافربری خود آموزشگاه حدالامکان استفاده نکنید چرا که از اتوبوس های قدیمی استفاده می کنند. قول اتوبوس اسکانیا را به ما دادند و هزینه آنرا گرفتند موقع رفتن (دقیقه90) ما را سوار اتوبوس ولوو درب و داغون کردند که وسط راه هم خراب شد وکلی معطل شدیم. ترمینال شهر بروید همانجا بهترین اتوبوس را در اختیارتان خواهند گذاشت.

- در هفته یکبار پست خواهید داشت به مدت 24 ساعت. به این شکل که دو ساعت نگهبانی می دهید و چهار ساعت استراحت می کنید. به راحتی شب ها پست نروید و بخوابید ولی اگر بفهمند برایتان پست تنبیهی می نویسند اما ........
آقای بـا تجربه بازدید : 37335 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (1)

خیلی ها فلافل را که اصالتا یک غذای عربی است دوست دارند و از خوردنش لذت می برند .


شاید شما هم روزی تصمیم گرفته اید که فلافل را در خانه درست کنید ، مایه را آماده کرده اید و شروع به سرخ کردن فلافل ها کرده اید ولی در حین سرخ کردن فلافل شما وا رفته و خرد شده باشد و یک حال گیری اساسی رخ داده باشد !

ولی حالا وقت آنست که فوت کوزه گری پخت فلافل را بدانید .
مواد زیر را دقیقا طبق دستورالعمل آماده کنید و سرخ کنید و نگران هیچ چیزی نباشید .

آقای بـا تجربه بازدید : 122 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (0)
مردم مدیترانه مایه جوجه‌کباب را با زیتون چرخ شده و فلفل دلمه‌ای کبابی و له شده تهیه می‌کنند.
ژاپنی‌ها از سس تریاکی و آمریکایی‌ها از سس مخصوص باربیکیو استفاده و پس از گذاشتن چند ساعته تکه‌های مرغ در این مایه، آن‌ها را کباب می‌کنند.

برای تهیه جوجه‌کباب ایرانی، تکه‌های مرغ حتماً در زعفران خوابانده می‌شوند. البته طرز تهیه این غذا بسیار سلیقه‌ای است.


اما در مرحله آماده‌سازی و پخت بهتر است به چند نکته دقت داشته باشید:


1. تجربه نشان داده است که افزودن مواد غذایی مانند روغن زیتون، خامه، ماست موسیر یا حتی سس مایونز (هر یک به تنهایی) در مایه جوجه‌کباب، طعمی منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند.

2. بسیاری از افراد برای طعم دادن به تکه‌های مرغ، پیاز و فلفل دلمه‌ای را خرد می‌کنند و تکه‌های گوشت را در آن‌ها می‌خوابانند در حالی که بهتر است آن‌ها را رنده کنید تا مزه واقعی‌شان به خورد گوشت رود.

آقای بـا تجربه بازدید : 74 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (0)
پاک کردن لامپ برق
هر گاه لامپ منزل شما کثیف شد و خواستید آنرا پاک کنید یک پوست پیاز به آن بمالید بدین صورت لامپ تمیز می شود.

 پوست کندن گوجه فرنگی
اگر می خواهید گوجه فرنگی را به آسانی و بدون آنکه لطمه ای به گوشت آن وارد شود بکنید,نخست آنرا به مدت یک دقیقه در آب جوش بیندازید.بدین صورت پوست آن به آسانی کنده می شود.

 پوست کندن هویج
آسان ترین راه برای پوست کندن هویج,قرار دادن آنها داخل آب جوش و به مدت ده دقیقه می باشد.بدین صورت پوست هویج به راحتی کنده خواهد شد.


 خوش عطر کردن قند
مقداری از وانیل را در درون ظرفی که قند را در آن قرار می دهید بگذارید بدین صورت قند بوی خوبی خواهد گرفت.

آقای بـا تجربه بازدید : 93 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (0)
1_ خرد کردن پیاز
برای اینکه موقع خرد کردن پیاز اشک نریزید چه باید کرد؟
هنگام پوست کردن پیاز,ساقه های جعفری را بجوید یا یک تکه نان یا یک تکه چوب کبریت لای دندانهایتان قرار دهید.

2_ رفع بو از ظروف
برای برطرف کردن بوی ظروف کافی است که کمی آب گرم مخلوط با گرد خردل روی آنها بریزید و بشویید,بعد با آب ساده شستشو دهید و خشک کنید.

3_ ریختن نمک در نمکدان
برای اینکه هیچ وقت نمک در نمکدان شما بر اثر رطوبت به هم نچسبد و به راحتی از نمکدان بیرون بیاید چند دانه برنج در نمکدان بریزید.

4- جلوگیری از سوختن شیر
برای جلوگیری از سوختن شیر در موقع جوشیدن لبهء ظرف را با روغن چرب کنید.

آقای بـا تجربه بازدید : 92 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (0)

سرخ كردن 

هنگامی كه می‌خواهید سیب زمینی یا بادمجان را سرخ كنید، با پاشیدن كمی نمك به داخل روغن، از چسبیدن مواد به تابه جلوگیری كنید.

 

پاک کردن سبزیجات از تخم حشرات  

برای اینكه حشرات داخل سبزیجاتی مانند كلم، گل كلم و نظایر آن را بیرون بیاورید ، 15 دقیقه آن را در آب سردی كه با چند قاشق چایخوری نمك یا سركه مخلوط كرده اید قرار دهید.

 

پخت گوشت بدون له شدن 

اگر می خواهید گوشت یا مرغ را با حرارت كم بپزید، ابتدا قطعات گوشت را در روغن تفت دهید، تا طلایی شود واطراف آن تغییر رنگ دهد. سپس آن را روی حرارت ملایم بپزید . با طلایی كردن گوشت ، لایه ی سرخ شده محافظی برای قسمت های دیگر گوشت می شود و از له شدن آن جلوگیری می كند.

    
پاک کردن لکه ی سوختگی قابلمه 

برای پاک کردن ماهیتابه یا قابلمه‏ هایی که سوخته و تـَه ‏گرفته، به روش زیر عمل کنید: ته ظرف سوخته مقدار زیادی جوش شیرین بریزید و آن قدر آب به .....

آقای بـا تجربه بازدید : 257 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (0)

برای پاک کردن جای انگشت و لکه های باقی مانده روی صفحه مانتیور از محلول های شوینده مانیتور موجود در بازار استفاده کنید یا از ترکیبی از الکل و آب به طور مساوی استفاده کنید.


برای پاک کردن زاویه ها و گوشه هایی که با کمک دستمال امکان دسترسی به آن ها امکان پذیر نیست از گوش پاک کن استفاده کنید.


برای پاک کردن مانیتور هرگز دستمال را بیش از اندازه خیس نکنید و اجازه ندهید کمترین رطوبتی روی صفحه تلویزیون باقی بماند. پیش از روشن کردن تلویزیون از این مسئله مطمئن شوید.


نکات ساده اما کاربردی برای شما که در منزل خود از تلویزیون های پلاسما یا LCD استفاده می کنید.


برای پاک کردن، تلویزیون پلاسمای خود آن را خاموش کرده ....

آقای بـا تجربه بازدید : 112 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (0)

میوه ها متناسب با شرایط آب و هوایی که در آن تولید شده اند در شرایط مختلفی سالم می مانند. برای پیشگیری از لک شدن، شل شدن و فاسد شدن میوه ها و سبزی های خود در آشپزخانه به این توصیه ها توجه کنید.


میوه ها متناسب با شرایط آب و هوایی که در آن تولید شده اند در شرایط مختلفی سالم می مانند. برای پیشگیری از لک شدن، شل شدن و فاسد شدن میوه ها و سبزی های خود در آشپزخانه به این توصیه ها توجه کنید.


میوه های مناطق گرمسیر مانند انبه، موز و آناناس از جمله میوه هایی هستند که نباید از آن ها درون یخچال مراقبت کرد. بهتر است این میوه ها را در محیط آشپزخانه یا بالکن نگهداری کنید.

انگور، توت فرنگی و هلو از جمله میوه هایی ...

آقای بـا تجربه بازدید : 112 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (0)
از بین بردن بوی نامطبوع برنج:
اگر به هر دلیلی برنج خشک شما بو گرفت برنج را روی یک سطح پهن کنید. البته باید حتماً در سایه باشد تا بوی نامطبوع برنج از بین برود. زیرا اگر برنج را جلوی نورآفتاب قرار دهید باعث خرد شدن برنج می شود و برنج حالت خود را از دست می دهد و وقتی آن را داخل آب جوش می ریزید از هم پاشیده می شود.

بر طرف کردن بوی پیاز از کارد:
اگر کارد شما بوی پیاز می دهد، با کارد هویج را حلقه حلقه ببرید. با این کار بوی پیاز از بین می رود.

تمیز کردن ظرفی که در آن غذا سوخته است:
اگرغذا به ته قابلمه چسبیده، هرگز کارد، قاشق یا کفگیر فلزی برای پاک کردن آن به کار نبرید. کافی است آن را از آب گرم پر کنید و مقداری نمک نیز به آن اضافه کنید. اگر غذا خیلی محکم به قابلمه چسبیده است، مقداری سرکه در آن بریزید و بجوشانید تا کاملاً پاک شود.

برای پاک کردن سس:
برای پاک کردن لکه ی سس با پارچه ی تمیزی که درون آب سرد فرو ببرید، پاک کنید و ....

آقای بـا تجربه بازدید : 82 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (0)

خانم هایی که بیرون از خانه کار می کنند و وقتی ظهر به خانه می آیند، فرصت پختن برنج را ندارند و یا اینکه دوست ندارند از شب قبل برنج آماده کنند، می توانند از این روش کمک بگیرند:


صبح یا شب قبل برنج را آبکش کنید، البته کمی آن را خشک بردارید، سپس ته دیگ برنج را آماده کرده و برنج را داخل قابلمه بریزید و قابلمه را داخل یخچال قرار دهید، ظهر برنج را کمی آب و روغن دهید و آن را دم کنید حالا تا سالاد را آماده کنید، برنج هم دم کشیده است.


برای از بین بردن بوی سوختگی برنج:
1. یک تکه نان روی برنج قرار دهید و موقع کشیدن، نان را بردارید.
2. یک عدد پیاز را پوست کنده و در داخل برنج فرو کنید پیاز بوی سوختگی را بخود می گیرد.

آب برنج برای بچه ها:
وقتی می خواهید برنج را آبکش کنید یک لیوان از آب آن را بردارید و ....

آقای بـا تجربه بازدید : 111 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (0)

برای تشخیص تخم مرغ تازه ، آن را در یک کاسه آب سرد بگذارید. اگر تخم مرغ تازه باشد به ته ظرف می رود ، اما اگر به سطح آب بیاید، بهتر است از آن استفاده نکنید.

اگر مقداری از نان سفید اضافه آمده و مصرف نمی شود، چاره این است که آنها را در فر یا تستر برشته کنید و به سوپ بیفزایید. در انتها سوپ را در مخلوط کن بریزید و بعد سرو کنید.


یک قاشق غذا خوری نمک در آب سرد بریزید و بعد تخم مرغ ها را در آن قرار دهید تا از ترک برداشتن تخم مرغ حین پخت جلوگیری کند. برنج خرد شده را می توانید در سوپ ، آش و دلمه استفاده کنید . زیرا بهتر لعاب می اندازد و غذا یا دسر شما را خوشمزه تر می کند .
 
اگر چند برگ کاهو اضافه آمده و به اندازه ای نیست که بتوان با آن سالاد درست کرد، می توانید که آن را خرد کنید و به کوکو سبزی بیفزایید و یا برای ته دیگ مانند نان در کف قابلمه قرار دهید، بسیار خوشمزه خواهد شد.
 
برای پختن تخم مرغ به صورت آب پز یا عسلی ، یک قاشق غذا خوری نمک در آب سرد بریزید و بعد تخم مرغ ها را در آن قرار دهید تا از ترک برداشتن تخم مرغ حین پخت جلوگیری کند. حتی اگر تخم مرغ دارای پوست نازکی باشد و هنگام پختن ترک بردارد، نمک باعث می شود که تخم مرغ در آب پراکنده نشود.
 
 
آب کردن شکلات تخته ای ( برای استفاده در انواع کیک و شیرینی ):
راه اول: تکه های شکلات را در کاسه ای قرار دهید و نصف استکان قهوه داغ روی آن بریزید. هم زود آب می شود و هم شیرینی شما خوش طعم می شود.
 
راه دوم : استفاده از روش طبخ غیر مستقیم . شکلات را دریک ظرف گود بریزید و این ظرف را در ظرف بزرگتر حاوی آب گرم قرار دهید ؛ ظرف بزرگ را روی حرارت کم قرار دهید و شکلات را مرتب هم بزنید تا آب شود.

برای تهیه انواع کیک ، به جای شیر می توانید آب میوه را جایگزین کنید، به این ترتیب طعم کیک شما هم تغییر خواهد کرد.


خاکه قند را می توانید با آسیاب کردن کاملاً یک دست کنید و به جای شکر به کار ببرید.
 
برای درست کردن سس مایونز، تخم مرغ ها را نیم ساعت قبل از شروع به کار از یخچال بیرون آورید تا کمی گرم شود.
 
برای پختن سیب زمینی آب پز، فراموش نکنید یک یا دو قاشق غذا خوری نمک به آن بیفزایید تا سیب زمینی ها ترک برندارند.

آقای بـا تجربه بازدید : 150 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

نام این تجربه هست : وقتی غذا برای مرغ و خروس ها نداریم چکار کنیم ؟

نام ارسال کننده : مرتضی شیث از کلاردشت



کسانی که مرغ و خروس دارند روزهای زیادی میشه که مشکل کمبود غذا برای مرغ و خروس ها را دارند . اینکه هر روز به اونها گندم و ارزن بدهیم به عنوان غذا به دلیل اینکه هزینه در دراز مدت به صرفه نیست هم ممکن نیست .

بنده وقتی به مشکل بر می خورم در چنین شرایطی سراغ درخت انگور میرم و یه بغل برگ انگور برای مرغ ها می چینم و خرد کرده ، پیش اونها میریزم که به شدت استقبال می کنند برای اینکه درخت شما بعد از مدتی کچل هم نشود از برگ های جدید روییده شده استفاده نکنید از برگ های قدیمی تر استفاده کنید تا بجای اون ها برگ های جدید بروید . اینطور درخت شما هم کچل نمیشه . البته باید این برداشت رو هر روز انجام ندهید چون که درخت برای ترمیم برگ های خودش به زمان نیاز داره

آقای بـا تجربه بازدید : 273 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)


این تجربه اسمش هست : وقتی تیغ ماهی توی گلو گیر کنه ، چکار کنیم ؟

نام ارسال کننده : خانم رستگار از کرج


خیلی ها خوردن ماهی را دوست دارند اما ازگیر کردن تیغ ماهی درگلو میترسند اگر خدایی ناکرده تیغ گیر کرد چند حبه زیتون درظرفی بریزید و با یک لیوان اب چند دقیقه بجوشانید بعد اب راصاف کرده

وکم کم اب رابخورید قاشق قاشق چند دقیقه بعد احساس راحتی خواهید کرد.

برای اینکه مطمئن شوید یک ازمایش کوچک بکنید چند حبه زیتون بجوشانید و درآبش چندتا تیغ ماهی بگذارید چند دقیقه بعد تیغها نرم خواهد شد مثل ماکارونی.





آقای بـا تجربه بازدید : 101 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

نام تجربه هست : روش خط انداختن در اتوکشی بدون دردسر

نام ارسال کننده : خانم رستگار از کرج


بعضی ها برای خط انداختن هنگام اتوکشی سعی می کنند با ایجاد فشار زیاد یا گذاشتن یک جسم سنگین روی اتو به اصطلاح خط اتو بیاندازند ولی اگر آنها می دانستند که یک روش ساده و جالب هست دیگر خود را به زحمت نمی انداختند .

اگر می‌خواهید شلوار خود را با اتو خط بیندازید با اسفنج آغشته به آب و سركه سفید محل مورد نظر را مرطوب كنید، سپس اتو بزنید. آنوقت خواهید دید که به فشار خیلی زیادی نیاز ندارید و خط ایجاد شده چه ماندگاری خوبی دارد .


آقای بـا تجربه بازدید : 500 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

تجربه اسمش هست : روش کندن بدون دردسر آدامس از روی لباس
نام ارسال کننده : خانم رستگار از کرج



شاید تا بحال برای شما پیش آمده باشد که یک آدامس لعنتی به لباس شما بچسبد . بیشتر این اتفاق حالا از روی بدشانسی یا هر چیز دیگر در مهمانی ها یا وقتی که لباس خوب و نو خود را به تن دارید اتفاق می افتد .

در آن موقع باید چکار کنیم . اگر آدامس سفت و کثیف باشد چسبناکی زیادی ندارد و براحتی کنده میشود ولی اگر تازه باشد یا آفتاب خورده باشد چنان به لباس شما می چسبد که سعی برای کندن آن جز بدتر شدن اوضاع هیچ نتیجه دیگری ندارد .
شما باید ابتدا به هیچ وجه از حجم آدامس کم نکنید مثلا با کندن نیمی از آن .
سپس : برای جدا كردن و پاك كردن آدامس از روی لباس، تكه‌ای یخ روی لكه گذاشته و چند مرتبه به آرامی روی آن بكشید. بعد آدامس را جدا كنید. البته دقت داشته باشید، پارچه لباس آسیب ندیده و پاره نشود.
برای جدا كردن و پاك كردن آدامس از روی لباس، تكه‌ای یخ روی لكه گذاشته و چند مرتبه به آرامی روی آن بكشید. سپس آدامس را جدا كنید. البته دقت داشته باشید، پارچه لباس آسیب ندیده و پاره نشود.

آقای بـا تجربه بازدید : 140 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

تجربه اسمش هست : فوت و فن و روش تمیز کردن بدنه کثیف یخچال


نام ارسال کننده تجربه :خانم رستگار از کرج



پلاستیك دور یخچال و فریزر شما بعد از مدتی كثیف یا خشك می‌شود. بهترین راه برای تمیز و نرم كردن آن استفاده از مخلوط جوش شیرین و آب است. مقدار نصف لیوان آب ولرم و یك قاشق مرباخوری جوش شیرین را خوب هم زده و با تكه‌ای پنبه كه به این مایع آغشته است، تمام پلاستیك دور یخچال و فریزر را تمیز ‌كنید. با این كار هم پلاستیك دور در یخچال و فریزر شما تمیز می‌شود و هم عمر طولانی‌تری خواهند داشت.

 

آقای بـا تجربه بازدید : 333 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (2)

  نام تجربه : دو روش برای جمع آوری میوه های ریز و متوسط هنگام چیدن دستی


  نام ارسال کننده : اصغر قدیری از خمینی شهر


اگر شما تا بحال میوه های یک درخت بزرگ چیده باشید در طول کار با مشکلات و سختی های زیادی روبه رو شده اید . گرد و خاک روی برگ ها ریه های شما را اذیت کرده یا شاخه های ریز و خشک داخل بدن یا صورت شما فرو رفته یا ایجاد خراش کرده است و یا خم و راست شدن های متوالی برای ریختن میوه ایی که از شاخه چیده اید و قصد دارید داخل سطل یا سبدی که روی زمین است بریزید حسابی شما را خسته کرده باشد.

بعضی ها هم ترجیح می دهند مثل تصویر زیر سبد یا صندوق میوه را روی دست بگیرند تا نخواهند خم و راست شوند ولی با سنگین شدن ظرف این کار بسیار سخت و غیر ممکن میشود .



دو روش خوب برای حل مشکل آخر داریم که مشکل خم و راست شدن شما را حل می کند .


روش اول : یک سطل پلاستیکی کوچک و محکم آماده کنید . سپس یک شلوار کشی با کش دور کمر محکم بپوشید (ما شلوار کردی را پیشنهاد می کنیم ) سپس سطل را ما بین شکم و شلوارتان قرار دهید به طوری که سطل خیلی محکم بایستد . حالا براحتی میوه ها را بچینید و داخل سطل بریزید . سطل زیر دستان شماست .


روش دوم : یک سبد یا یک سطل دسته دار و یک طناب 1/5 متری نیاز داریم . دو سر طناب را به دسته ببندید . حلقه ای در طناب بوجود می آید . این حلقه را داخل گردن خود بیندازید و یک دست خود را از داخل حلقه طناب رد کنید تا یک سر طناب زیر بغل شما بیافتد و سطل نیز در پهلوی شما قرار گیرد . مزیت این روش این است که اگر بخواهید از درخت بالا نیز بروید سطل دنبال شماست و دردسر قرار دادن سطل روی درخت با ریختن میوه ها از بالای درخت داخل سبد روی زمین را ندارید .


آقای بـا تجربه بازدید : 82 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


همه اطلاعات مموری کارت یا فلش مموری شما یهو پاک شده . اعصابت مگسیه ؟
غصه نخور ؟ دست بکارشو . این نرم افزار میتواند همه اطلاعات حذف شده شما از روی مموری ها رو برگردونه .

CardRecovery همان طور که از اسمش مشخص است نرم افزاری است برای بازیابی اطلاعات (عکس و ویدیو) از روی کارت های حافظه از قبیل : فلش دیسک ها ، مموری ها و هر دستگاهی که از کارت های حافظه استفاده می کند . اگر مموری را فرمت کرده اید هم نگران از دست رفتن عکس ها و ویدیوهای خود نباشید . این نرم افزار با اسکن کردن مموری فایل های قابل بازگردانی را برای شما آماده می کنند . این نرم افزار از انواع مموری ها مانند SmartMedia, Compact Flash CF, Secure Digital Card SD, Memory Stick, MicroDrive, xD Picture Card, Multimedia Card MMC پشتیبانی می کند و شما نباید نگران ساپورت این برنامه از مموری خود باشید . با بخش اسکن باهوش این نرم افزار می توانید عکس ها و ویدیوهایی خود را که به هر دلیلی مانند : فرمت شدن ، پاک شدن و صدمه دیدن بازیابی کنید . به گفته شرکت سازنده ، این نرم افزار با اسکن سریع فایل های شما را پیدا می کند و بازگردانی می کند ، فایل هایی که دیگر نرم افزارها قابلیت بازیابی آن را ندارند !

قابلیت های کلیدی نرم افزار CardRecovery:

- بازیابی عکس های پاک شده از روی مموری کارت ها
- بازگردانی عکس های گم شده از روی موری کارت ها
- بازیابی عکس ها از روی فلاپی ها
- قابلیت بازیابی عکس ها و فایل های Mp3 و ویدیویی از روی مموری کارت ها و تلفن های همراه
- پایین بودن حجم نرم افزار
- سازگاری با ویندوزهای 98/NT/Me/2000/XP/2003/Vista/7
- پشتیبانی از کارت های Memory Stick, Memory Stick Duo, Memory Stick Pro, Memory Stick Pro Duo recovery
- پشتیبانی از برندهای مموری کارت های مختلف
- ساپورت کردن انواع دوربین های دیجیتال
- بازگردانی فرمت های عکس مانند :JPG JPEG TIF GIF TIF PNG BMP
- بازگردانی فرمت های ویدیو مانند : AVI MPG MOV MPEG ASF MP4 3GP MTS
- بازگردانی فرمت های صوتی مانند : MP3 WAV
- و...
آقای بـا تجربه بازدید : 74 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

» آهنگساز: علی قمصری
» خواننــده: همایون شجریان
» کلام: حسین فرهنگ‌مهر

پر و بالش خونین، خسته از راه دراز
گاه نزدیکِ زمین، گاه در اوج بُوَد در پرواز
آمده از سدگانی بس دور
از ستم‌های فراوان رنجور
کی شود تا که دگربار گشاید پر و بال؟
سایه‌گستر شود از آن سوی دریای پرآوازه‌ی پارس
بر میان‌رودان تا فراسوی ارس
سرزمین اران، زادبوم مادان
وز دگر سو بر فراز سیستان و مُکران
بر سمرقند، بلخ و بخارای سترگ
بر هرات و بر مرو، بر خراسان بزرگ
ز کنار سیستان تا به خوارزم و تخار
روی البرز بلند تا فرارود
تا به سرسبز فلات پامیر
تا بدان‌جا که فرود آمده تیر از کمانِ آن کمان‌دار دلیر
تا بگیرد کی اوج به امید یزدان ایران…

آقای بـا تجربه بازدید : 51 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
لالینا از سری اﻧﯿﻤﯿﺸﻦ ھﺎی ﮐﻤﺪی و ﺑﺎﻣزه اﺳﺖ ﮐﻪ در ﺳﺎل ١٩٦٩ ، ﮐﺎراﮐﺘﺮ اﺻﻠﯽ آن ﺗﻮﺳﻂ اوﺳﻮاﻟﺪو ﮐﺎواﻧﺪوﻟﯽ ﺧﻠﻖ ﺷﺪ. اﯾﻦ اﻧﯿﻤﯿﺸﻦ ھﺎ از ﻟﺤﺎظ مفهومی بسیار ﺷﺒﯿﻪ ﺑﻪ ﮐﺎرﺗﻮن داﻓﯽ داک ﺑﻮد ﮐﻪ در ﺳﺎﻟﮫﺎی ١٩٥٠ ﭘﺨﺶ می گردید.
ﻻ لینا ﯾﮏ آدم ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎﻣﺰه اﺳﺖ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ از ﯾﮏ ﺧﻂ درﺳﺖ ﺷﺪ ه و در سالهای ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻗﺴﻤﺖ ھﺎیی از آن از ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮن اﯾﺮان ھﻢ ﭘﺨﺶ ﺷﺪه است. ﻃﻮل ھﺮ ﻗﺴﻤﺖ از اﯾﻦ اﻧﯿﻤﯿﺸﻦ ھﺎی ﮐﻮﺗﺎه ٢ ﺗﺎ ٤ دﻗﯿﻘﻪ بوده و ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﺼﻮرت ﻣﯿﺎن ﭘﺮده از ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮن ﭘﺨﺶ شده است.
اﯾﻦ اﻧﯿﻤﯿﺸﻦ ھﺎی ﮐﻮﺗﺎه ﺟﻮاﯾﺰ ﺑﺴﯿﺎری را ﻧﺼﯿﺐ ﺧﺎﻟﻘﺎن آن ﮐﺮده و ﺗﺎﮐﻨﻮن در ﺑﯿﺶ از ٤٠ ﮐﺸﻮر دﻧﯿﺎ پخش ﺷﺪه اﺳﺖ.
 
آقای بـا تجربه بازدید : 55 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
لالینا از سری اﻧﯿﻤﯿﺸﻦ ھﺎی ﮐﻤﺪی و ﺑﺎﻣزه اﺳﺖ ﮐﻪ در ﺳﺎل ١٩٦٩ ، ﮐﺎراﮐﺘﺮ اﺻﻠﯽ آن ﺗﻮﺳﻂ اوﺳﻮاﻟﺪو ﮐﺎواﻧﺪوﻟﯽ ﺧﻠﻖ ﺷﺪ. اﯾﻦ اﻧﯿﻤﯿﺸﻦ ھﺎ از ﻟﺤﺎظ مفهومی بسیار ﺷﺒﯿﻪ ﺑﻪ ﮐﺎرﺗﻮن داﻓﯽ داک ﺑﻮد ﮐﻪ در ﺳﺎﻟﮫﺎی ١٩٥٠ ﭘﺨﺶ می گردید.
ﻻ لینا ﯾﮏ آدم ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎﻣﺰه اﺳﺖ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ از ﯾﮏ ﺧﻂ درﺳﺖ ﺷﺪ ه و در سالهای ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻗﺴﻤﺖ ھﺎیی از آن از ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮن اﯾﺮان ھﻢ ﭘﺨﺶ ﺷﺪه است. ﻃﻮل ھﺮ ﻗﺴﻤﺖ از اﯾﻦ اﻧﯿﻤﯿﺸﻦ ھﺎی ﮐﻮﺗﺎه ٢ ﺗﺎ ٤ دﻗﯿﻘﻪ بوده و ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﺼﻮرت ﻣﯿﺎن ﭘﺮده از ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮن ﭘﺨﺶ شده است.
اﯾﻦ اﻧﯿﻤﯿﺸﻦ ھﺎی ﮐﻮﺗﺎه ﺟﻮاﯾﺰ ﺑﺴﯿﺎری را ﻧﺼﯿﺐ ﺧﺎﻟﻘﺎن آن ﮐﺮده و ﺗﺎﮐﻨﻮن در ﺑﯿﺶ از ٤٠ ﮐﺸﻮر دﻧﯿﺎ پخش ﺷﺪه اﺳﺖ.
آقای بـا تجربه بازدید : 40 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
قالب شیک طرح یک که طراحی شده توسط سایت شیک طرح دات کام هست و  مخصوص میهن بلاگی ها آماده شده که میتونید رایگان دانلود کنید .

ویژگی های قالب :

1- سازگار با همه مرورگر ها از جمله موزیلا ، اکسپلورر 6 و 7 ، سافاری
2- طراحی شیک و زیبا
3- حجم سبک قالب
4- پشتیبانی مطمئن
5 - سیستم لینکدونی ، آخرین اخبار ، دوستان
6- نظرات هر پست جداگانه بعد از هر مطلب به صورت باز
7- شمارشگر افراد آنلاین
و ...
برای مشاهده بزرگتر تصویر زیر روی عکس کلیک کنید .

آقای بـا تجربه بازدید : 42 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Internet Download Accelerator 5.10.1.1269 نرم افزاری بسیار قدرتمند برای مدیریت دانلود های شما می باشد، این نرم افزار با محیطی بسیار ساده و در عین حال قدرتمند میتواند سرعت دریافت فایلهای شما را تا ۵۰۰% افزایش دهد. این برنامه با تکنولوژی خاص خود میتواند فایلها را به تکه های کوچکی تبدبل کند و هر تکه را به صورت مجزا شروع به دانلود کند که این عمل باعث پیدایش سرعت دانلود میباشد. و همچنین با اتصال چند کانکت به سرور مورد نظر سرعت شما را بالا میبرد. که میتوانید به راحتی از پروتکل های Http ، Https ، Ftp به راحتی و با سرعت بالا فایل دریافت کنید. این نرم افزار قدرتمند قابلیت دریافت پوسته برای زیبا ترشدن محیط نرم افزار و همچنین قابلیت سفارشی شدن و دریافت پلاگین برای برنامه میباشد. برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. این نرم افزار قابلیت همگام سازی با انواع مرورگرهای موجود از جمله Internet Explorer, Nescape, Mozilla and Opera  و… میباشد. قابلیت مهم دیگر این نرم افزار سازگاری کامل با زبان شیرین فارسی میباشد که شما میتوانید به راحتی با این نرم افزار کار کرده که تمام منوها، پیغامها و … را به صورت فارسی مشاهده نمایید.

آقای بـا تجربه بازدید : 29 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
save2pc
Save2Pc یک نرم افزار کاربردی حرفه ای است که به شما کمک می کند تا ویدئوهای آنلاین سایت های معتبری همچون Youtube, Google Video, Myspace Video و غیره را دانلود کرده و به فرمت های معروفی همچون AVI ، WMV ، FLV ذخیره نمایید.


آقای بـا تجربه بازدید : 77 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



مرورگر Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و محبوب با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا همچون IE و Opera و شاید هم بهتر از آنها در بعضی امکانات ظاهر شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت ‏Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد


آقای بـا تجربه بازدید : 36 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


بازی بسیار جذاب پرندگان خشمگین Angry Birds كه یكی از جذابترین و محبوب ترین بازی گوشی های آندروییدی محسوب می شود كه با استقبال بی نظری هم روبرو شد. پس از استقبال بی نظری از این بازی در سرتا سر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید این بازی برای اجرا در رایانه را گرفته است. و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپیوتر منتشر شد. این بازی بسیار زیبا با گرافیك بسیار بالا نصب به حجم بسیار كم بازی و دارا بودن رنگ آمیزی بسیار جذاب و سرگرم كننده و دارا بودن 225 مرحله می باشد.

آقای بـا تجربه بازدید : 33 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


 اولین قالب پارس تولز برای سیستم vcp طراحی شد

:: نام قالب : قالب حرفه ای گیم Gmobi
:: دامنه موضوعی : بازی فیلم موزیک ،دانلود.عمومی و...
:: وضوح نمایش استاندارد : 768 * 1024
:: مرورگرهای سازگار : Internet Explorer | FireFox | Opera
:: حجم کلی قالب : بالا

:: طراح : پارس تولز


آقای بـا تجربه بازدید : 64 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


 به دلیل درخواست های خیلی زیادی که برای طراحی قالب مشکی رنگ زئوس داشتیم بالاخره این قالب طراحی و آماده استفاده شما عزیزان شد .  از دوستانی که در زمینه قالب فعالیت دارند تقاضا داریم قالب فوق را برای سیستم های دیگر نیز ترجمه و برای ما ارسال کنند تا برای استفاده عموم در اینجا قرار دهیم .


:: نام قالب : زئوس Zeos مشکی

:: دامنه موضوعی : دانلود.عمومی و...

:: وضوح نمایش استاندارد : 768 * 1024

:: مرورگرهای سازگار : Internet Explorer | FireFox | Opera

:: حجم کلی قالب : بالا

:: طراح : پارس تولز

قالب فوق شامل ابزارهای زیر می باشد :

  • نمایشگر وضعیت شما در یاهو
  • ساعت فلش
  • تاریخ شمسی
  • معرفی سایت به دوستان
  • تصویر روز
  • سیستم نمایشگر آی پی

آقای بـا تجربه بازدید : 67 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


انیمیشن بسیار زیبایی که برنده جایزه اسکار برترین فیلم انیمیشن سال شد! داستان امپراطوری پنگوئن ها در قطب جنوب، در دنیای پنگوئن ها شما هیچ نیستید اگر نتوانید خوب آواز بخوانید، که Mumble پنگونیست که خود را بدترین آواز خوان دنیا می داند … در ادامه داستان این ضعف پنگوئن منجر ترک کردن خانه و رویارویی با ماجراهای جالبی می شود. فیلم از لحاظ فیلم نامه و مفهوم در سطح بسیار بالایی ساخته شده است که همین کلاس بالای انیمیشن منجر به دریافت جایزه اسکار و ۲۰ جایزه معتبر دیگر از جشنواره های مختلف دنیا گردید ! صدا گذاری خوب رابین ویلیامز و نیکول کیدمن بازیگران مطرح سینمای دنیا در نقش شخصیت های فیلم از نقاط قوت این انیمیشن زیباست.
آقای بـا تجربه بازدید : 88 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


در این بازی می توانید به جای یک کشاورز قرار بگیرید و تجربه های کشاورزی را بدست آورید! در این بازی محصول های زراعی را میکارید و پس از رشدشان، آن ها را برای بدست آوردن سود می فروشید. با یک کلیک می توانید خاک حفر کنید، محصولات خود را بکارید و میوه هایی که برای رشد آنها زحمت کشیده اید را برداشت کنید. پس از این، کار شما افزایش یافته چرا که نیازهای مردم افزایش می یابد. شما می بایست دامنه تولیدات خود را بیشتر کرده و مواد غذایی بیشتری چون پنیر، بستنی، کیک و … را به مغازه ها بفروشید. این بازی قابل حمل بوده و تنها با یک کلیک اجرا شده و نیاز به هیچگونه نصبی ندارد.
آقای بـا تجربه بازدید : 69 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


یکی از ابزار هایی که معمولا روی تمام کامپیوتر ها نصب است پلیر هست که انواع مختلفی دارد ، چه از نظر فنی و چه از نظر ظاهر. البته در بین نرم افزار های پلیر نکته سبک بودن آن بسیاز پر اهمیت است و سازندگان سعی بر آن دارند تا بتوانند هرچه سبک تر نرم افزار خود را تهیه کنند.
یک پلیر خوب داراری ۳ نکته اساسی است :۱-سبک بودن ۲-قوی و کامل بودن ۳- رایگان و اپن سورس بودن. اسم این پلیر Smplayer است که یکی از ساده ترین و سبک ترین نرم افزار تا به حال ساخته شده است.
به طور کلی این همان نسخه ام پلیر هست و تقریبا تمام امکاناتی که در ام پلیر موجود هست در اس ام پلیر هم وجود دارد.زبان و سیستم نگارش این نرم افزار ++C و Qt 4.x هست و کاملا اپن سورس هست و شما میتوانید آن را ادیت و یا ویرایش کنید.
یکی از نکته های مثبت این نرم افزار چند سکو بودن آن است و شما میتوانید نسخه های ویندوز ۳۲ ، ۶۴ بیتی و یا Ubuntu آن را به رایگان دانلود و نصب کنید. البته به گفته خود سازندگان در آینده ممکنه نسخه مکینتاش آن به صورت رسمی منتشر شود.
آقای بـا تجربه بازدید : 35 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 341:
- انتشار 10 گیگابایت اطلاعات توسط هكرها
- ماشین گوگل تصادف كرد
- سقوط تدریجی مایكروسافت
- آیا CSS3 و HTML5 فلش جدید هستند؟ بازگشت نوار بارگذاری
- دوربین‌های معمولی نظاره‌گرانی حرفه‌ای هستند، نظارت متمركز
- به آسانی سایت بسازید
- بررسی موبایل‌های ویندوز فون 7 مانگو با 7 قابلیت!
- سه‌بعدی سازی به روش منبع‌باز
- دسته‌بندی فایل‌ها و فولدرها در ویندوز 7
- زامبی‌ها در جزیره چكار می‌كنند؟ پیش‌نمایشی از بازی جزیره مرده
- بازگشت عدالت، این دیابلو نیست
- جعبه اطلاعات، یادداشتی برای بازی محاصره سیاهچال
- بررسی رویكرد‌های طراحی اندروید و iOS
- تروجان اندروید مكالمات شما را ضبط می‌كند
- جایگزین‌هایی برای دراپ‌باکس
- گرفتن آمار دقیق از کارهای روزمره
- چگونه یك طراح حرفه‌ای شویم؟! آشنایی با تنظیمات پیشرفته ابزارهای انتخاب
- آشنایی با مفاهیم Session جلسات اینترنتی
- تصویب رسمی استاندارد وای‌فای 22/802 با برد 100 كیلومتر
- معرفی رایانه‌های لوحه‌ای IdiaPad K1 و Lenovo ThinkPad tablet
- فناوری دیجیتال
- و...
آقای بـا تجربه بازدید : 55 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


این اسکرین دارای محیط گرافیکی بسیار زیبا می باشد و می تواند زیبایی خاصی را به صفحه نمایش شما ببخشد. این اسکرین دارای 3  حالت و تصویر مختلف با افکت های ویژه می باشد که شما می توانید بقیه تصاویر را با مراجعه به ادامه مطلب مشاهده کنید. این اسکرین سیور بسیار زیبا با پرواز پروانه ها و صدای محیط اطراف ست شده است و توانسته است به اسکرین سیوری رویایی تبدیل شود.
آقای بـا تجربه بازدید : 89 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
استاد بنان در اردیبهشت ۱۲۹۰ در قلهک تهران و در خانواده ای صاحب جاه به دنیا آمد .
پدرش کریم خان بنان الدله نوری و مادرش دختر شاهزاده رکن الدله( برادر ناصرالدین شاه) بود. از شش سالگی داود به خوانندگی و نوازندگی ارگ و پیانو پرداخت و در این راه از راهنمایی های مادرش که پیانو را بسیار خوب می نواخت بهره ها گرفت، اولین استاد او پدرش بود و دومین استاد، مرحوم میرزا طاهر ضیاءذاکرین رثایی و سومین استادش مرحوم ناصرسیف بوده اند.
آقای بـا تجربه بازدید : 33 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

علیرضا افتخاری مهیاری در روز دهم فروردین ماه هزارو سیصد و سی و هفت در شهر هنر ؛ اصفهان دیده به جهان گشود . وی از همان کودکی بسیار خوب و رسا می خواند .استاد نخست ایشان ؛ استاد طباطبایی نوازنده ی روشندل ویولون بودند که به پیشرفت افتخاری کمک های شایانی نمودند.به طوری که صفحاتی از افتخاری در نوجوانی توسط شرکت رویال در استودیو طنین ضبط شد.شاگردی استاد بزرگی چون تاج اصفهانی نقطه عطفی در زندگی هنری افتخاری بود به طوری که افتخاری موفقیت هایش را مرهون استاد تاج می داند و از ایشان همیشه به احترام و نیکی یاد می کند .

آقای بـا تجربه بازدید : 44 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


نرم افزار Advanced Key And Mouse Recorder ابزاری قدرتمند در زمینه ضبط تمام فعالیت های موس و صفحه کلید برای انجام خودکار کارهای تکراری می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید حرکات ماوس، کلیک ماوس و ضربه صفحه کلید در هر برنامه از جمله بازی، نرم افزار نقاشی، واژه پرداز و ... را ضبط و پخش نمایید. این برنامه برای ذخیره نمودن فایل های خروجی خود نیازمند فضای خالی کافی بر روی دیسک می باشد و قادر است نقاط کلیک شده را نیز بطور دقیق بر حسب بردار های y ,x بر روی مانیتور بطور دقیق ذخیره و نمایش دهد و با زمانبندی یکپارچه، تمام فعالیت های ثبت شده شما در یک زمان خاص می تواند پخش شود.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 1,098
  • بازدید کلی : 84,985