loading...
تجربه ها
آقای بـا تجربه بازدید : 63 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

شما همیشه برای دیدن یک فایل فلش نیاز به برنامه هایی نظیر فلش پلیر دارید تا بتوانید فایل فلش خود را اجرا کنید . ولی نرم افزار 5487 5487Flash2X EXE Packager این امکان را به شما می دهد تا بتوانید با چند کلیک ساده فایل فلش خود را به یک فایل با پسوند exe ( اجرایی) تبدیل کنید و آنوقت بدون نیاز به هیچ برنامه ای به مشاهده فایل خود بپردازید . همچنین این نرم افزار کارایی ویژه ای برای طراحان فایل های فلش دارد . فایل های فلش پس از تولید کاملا آسیب پذیرند و براحتی هر شخصی میتواند به محتوای فایل دستبرد بزند و در این فایل تغییراتی بدهد مانند تغییر نام طراح به نام خودش و ... این نرم افزار باعٍ میشود تا فایل فلش پس از تبدیل به فرمت exe براحتی قابل نفوذ نباشد و ایمنی بالایی ایجاد گردد.

از ویژگی های این نرم افزار :

1- ایجاد آلبوم از فایل های swf
2- روش کار بسیار ساده
3- امکان عقب و جلو بردن مراحل فایل فلش
3- تغییر اندازه پنجره فایل نهایی در اندازه های مختلف

آقای بـا تجربه بازدید : 37 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

DAPیا Download AcceleratorPlus نرم افزار مدیریت دانلود است كه محبوبیت بی سابقه ای در بین کاربران اینترنتپیدا کرده است و این به آن دلیل است که تفاوت سرعت دانلود توسط این نرمافزار بحدی با دانلود منیجیر ویندوز متفاوت است که هر کاربری را متحیر میکند .این نرم افزار این امكان را به كاربران میدهد تا از حد اكثر تواناییاینترنت خود  برای دریافت اطلاعات بهره ببرد . کارایی DAP هنگام دانلود با اتصال بصورت Dial-Upکاملا مشخص میشود. ویژگی منحصر بفرد دیگر این نرم افزار ادامه دانلود ازهمانجایی است که دانلود به هر دلیلی از آن مرحله قطع شده است بطوری کهنگرانی و اضطراب شما حین دانلود را کاملا بر طرف میسازد و به شما آرامشاهدا می کند.

دانلود در ادامه مطلب

آقای بـا تجربه بازدید : 95 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Box Shot 3D نرم افزاری است که توانایی ساخت جعبه های سه بعدی را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار با قابلیت هایی همچون چرخش جعبه ، قرار دادن سایه ، زمینه براق و آینه ای و ... یک تصویر جذاب از محصول شما در قالب یک جعبه ایجاد می کند شما فقط باید تصاویری را برای هر یک از ابعاد جعبه به نرم افزار بدهید تا نرم افزار با استفاده از آن جعبه ای زیبا برای شما بوجود آورد. افکت های دلخواه را با کمک نرم افزار بر روی جعبه قرار دهید و حال تصویر جعبه را برای تبلیغات خود مورد استفاده قرار دهید .

بعضی از امکانات این نرم افزار :

- دارای چندین قالب آماده برای ساخت جعبه
- قابلیت ایجاد سایه ، زمینه ، آینه ای
- قابلیت قرار دادن سایه برای جعبه در تصویر
- توانایی چرخش تصویر جعبه در نماهای مختلف
- سرعت بالا در render نمودن تصاویر در پایان کار
- قابلیت طراحی کتاب ها به صورت عکس های مجازی

آقای بـا تجربه بازدید : 29 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

شاید قبلا ساعت ها به دنبال این نرم افزار در اینترنت جستجو کرده اید و در هر بار دانلود این نرم افزار متوجه می شدید که این نرم افزار به هیچ وجه رجستری نمیشود و در اصل شما مدتها وقت خود هدر داده اید. اما امروز نسخه ای را در اختیار شما می گذارم که به شخصه آن را تست کرده و از  رجستری شدن آن اطمینان حاصل کرده ام . حال شما میتوانید با خیالی آسوده  نرم افزار بسیار محبوب AAA Logo را رایگان دریافت نمایید . این نرم افزار در طراحی لوگوهای زیبا و کلاسیک و به روز در دنیا استفاده می شود. همچنین این نرم افزار با دارا بودن مجموعه ی بزرگی از طرح های آماده سرعت طراحی شما را افزایش می دهد و شما را در یک طراحی ایده آل آرم و لوگویتان یاری میکند.

آقای بـا تجربه بازدید : 28 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

شاید کمتر کسى باشد که در چند سال اخیر با برنامه هاى کامپیوترى "پخش فیلم و آهنگ" سر و کار داشته است اما نام پخش کننده معروف Winamp را نشنیده باشد. Winamp یک پخش کننده‌ سریع و انعطاف پذیر صدا و تصویر مى باشد که کار خود را با بالاترین کیفیت انجام مى دهد.


- پشتیبانى از تعداد زیادى فرمت هاى صوتى و تصویرى
- پشتیبانى از پوسته هاى مدرن و کلاسیک، امکان تغییر پوسته و دانلود آنها از میان بیش از ۱۰ هزار پوسته
- پشتیبانى از Effect Plugin-ins صوتى
- بهره بردن از یک Media Library پیشرفته
- پشتیبانى از رادیو و تلویزیون اینترنتى
- امکان تبدیل فرمت موسیقى (CD ripping)
- امکان کپى موسیقى به (CD CD burning)

از جمله برخی از امکانات این نرم افزار میباشد .

تعداد صفحات : 57

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 300
  • بازدید سال : 1,301
  • بازدید کلی : 85,188